Ansøgningsfristen er udløbet

Frisk og positiv logistikelev søges indenfor hårde hvidevare branchen


Har du ordenssans og er du teamplayer - Så er det måske dig vi søger!

Du kommer til at arbejde med alsidige opgaver som bl.a.:

  • Modtagelse af varer/reservedele fra forskellige leverandører fra ind- og udland. 
  • Plukning og pakning af reservedele til vores teknikeres daglige ture. 
  • Gængse logistikopgaver som korrekt oprettelse af dele og hylde-placeringer, registrering af varer og oprettelse af forsendelser til kunder og samarbejdspartnere ud af huset. 
  • Kontakt med leverandører, hovedsageligt pr. mail/på skrift.
  • Bestilling af vare via IT-systemer hos de forskellige leverandører - vi arbejder selv i Navision, som du selvfølgelig vil blive lært op i at bruge. 
  • Af og til en lille smule direkte kundekontakt med kunder der kommer forbi virksomheden(hovedsageligt ved salg af afkalker dunke eller produktindleveringer til værkstedet). 
  • Hjælpe og guide vores flinke teknikere på tlf. ved f.eks. prisforespørgsler på dele. 
  • Oplæring i de forskellige leverandørers systemer og opslagsværker(splittegninger), rabatter mv.

Dig som person:

  • Du har god ordenssans og er en teamplayer der også kan arbejde selvstændigt med opgaverne. 
  • Du har flair for brug af IT-systemer. 
  • Du har et positivt mindset og et gå på mod for at få opgaverne fuldført. 
  • Du er nysgerrig og har lyst til at lære nyt, samt må meget gerne være deltagende i nye løsninger af opgaver.

Derudover kræves det at du har gennemført grundforløbet og er klar til at starte som elev. Det vil sige at du som min. skal have bestået en af følgende uddannelser:

  • EUD Business/Handel
  • EUX Business med kvalifikationer til handel med specialer 
  • STX, HF, HTX inkl. 5 ugers EUS forløb
  • HHX 
  • HG (grundforløb fra handelsskolen) med kvalifikationer til handel med specialer bestået før 1. august 2015
  • Er du over 25 år ved start af grundforløbet (EUD, EUX eller EUS), skal du fremvise en realkompetencevurdering (RKV) lavet af din handelsskole.

Lyder ovenstående interessant og som en position du kan se dig selv i? 

Så send din ansøgning og CV til Lagerchef & Controller Dennis Skafte på følgende mail: ds@hvidevareservice.nu

Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning


Sted

Din Hvidevare Service ApS
Mågevej 26
2650 Hvidovre

Praktisk

Ansøgningsfrist: 25. marts 2022
Tiltrædelse: Tidligst 1. april 2022

Kontakt

Dennis Skafte
tlf.: 2256 3396


.

Om os:

Din Hvidevare Service ApS blev etableret i 1996 som en mindre virksomhed med seks erfarne medarbejdere, alle med stor ekspertise og specialviden indenfor hårde hvidevarer. Virksomheden blev grundlagt med et ønske om at tilbyde kvalitetsbevidst og imødekommende service til både private og erhvervs kunder, og havde fra starten af en høj ambition om at yde pletfri service hos hver eneste kunde. Over de kommende år voksede antallet af tilfredse kunder som havde gjort brug af virksomhedens service. Ordrebogen måtte udvides og det det blev nødvendigt at ansætte flere fagligt kompetente medarbejdere. I dag er Din Hvidevare Service ApS branchens største uafhængige servicevirksomhed med ca. 50 medarbejdere, med et arbejdsområde der dækker det meste af Sjælland, en kundekreds der tæller både erhverv, kommune og private. Vi har stor rutine, ekspertise og indsigt i alle mærker og modeller, og vores serviceteknikere er altid opdaterede på de nyeste tekniker og tendenser i branchen.

() På lager
  Gem til senere

 ANNONCE

Elevportalen.dk / Future & Co

Store Kongensgade 81A
DK-1264 København K
CVR: 31584698

Få hjælp til jeres annoncering:

info@elevportalen.dk
Tlf.: 32 500 598

RSS FeedPersondatapolitikHandelsbetingelser

© 2025 IKKE AKTIVERET LICENS — Designed by DAN®