FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?
Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.
Har du afsluttet en HHX eller tilsvarende? Har du lyst til – og mod på - at tage en uddannelse? Er du herudover initiativrig, struktureret og god til at samarbejde med mange forskellige typer mennesker? Så er det måske dig, der er vores nye kollega i Indkøb og Lager hos DIN Forsyning.
I Indkøb og Lager arbejder vi med indkøb af varer og tjenesteydelser til brug i driften, i projekter og i administrationen. Vi består af to teams. Det ene team arbejder med indkøb af varer til dagligdagen samt lagerbeholdning, modtagelse og udlevering af varer. Det andet team arbejder med udbud og kontrakter og bistår med rådgivning og sparring, når kollegaer skal sende opgaver i udbud. Som vores nye kollega får du efter grundig oplæring ansvar for egne arbejdsområder og opgaver. Opgaverne omfatter bl.a.:
Herudover vil du i mindre omfang få kendskab til lagerarbejde og statusoptælling, og du vil blive inddraget i udarbejdelse af udbudsmateriale og indkøbskontrakter samt opfølgning herpå.
Uddannelsen til indkøbsassistent hos DIN Forsyning varer to år. Som en del af uddannelsen skal du deltage i minimum 8-12 ugers undervisning, som foregår på IBC i Kolding. Du kan læse mere om uddannelsen her: https://www.ibc.dk/hovedforlobet/specialer/indkoebsassistent/.
Som person er du initiativrig og selvstændig, men du evner ligeledes at overholde etablerede retningslinjer og procedurer med øje for detaljerne. Du har overblik, er ansvarsbevidst, og du arbejder effektivt og struktureret og finder tilfredsstillelse i at nå i mål til tiden uden at gå på kompromis med kvaliteten af dit arbejde. Herudover er du udadvendt og venlig, du sætter pris på at levere en god service og hjælpe – også selvom tingene ofte går lidt stærkt. Sidst, men ikke mindst, er du i stand til at kommunikere konstruktivt og samarbejde med mange forskellige typer mennesker.
Du kan søge stillingen ved at udfylde formularen nedenfor. Vi holder ansættelsessamtaler løbende, så send os gerne din ansøgning så hurtigt som muligt, og senest den 30. maj kl. 8:00. Ansættelsesstart fra 1. september 2023.
Du kan læse mere om stillingen under yderligere information i højre side eller kontakte Indkøbschef Susanne Føgh Sørensen på 7474 7530.
DIN Forsyning er ét af Danmarks største multiforsyningsselskaber. Hver dag leverer vi varme og rent vand, og vi håndterer spildevand for tusindvis af kunder i Esbjerg og Varde kommuner. I Varde Kommune er det os, der står for affald og genbrug. Tidligere var vores øverste mål sikker drift. Nu sikrer vi en stabil drift samtidig med, at vi omstiller vores forretning til at bidrage til et bæredygtigt samfund. Rejsen er lige er begyndt, og den kræver et stærkt hold af medarbejdere, der brænder for at arbejde for en mere bæredygtig verden.
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Sted
Din Forsyning
Ulvsundvej 1
6715 Esbjerg V
Datoer
Ansøgningsfrist: 30. maj 2023
Tiltrædelse: 1. september 2023
Kontakt
Susanne Føgh Sørensen
(+45) 74 74 75 30
Yderligere information
Find vej
DIN Forsyning er et multiforsyningsselskab i Varde Kommune og Esbjerg Kommune. I begge kommuner modtager vi spildevand fra alle virksomheder og husstande – enten via kloaknettet eller tømning af bundfældningstanke.
Hos DIN Forsyning vil vi holde et rigtigt højt service- og kvalitetsniveau, så vi kan skabe mest mulig værdi for vores kunder. Derfor betragter vi fx drikkevandsproduktion med samme briller, som enhver anden fødevarevirksomhed vil se på sin produktion.