Er du den fødte købmand/kvinde og finder du dig tilpas i en hverdag, hvor to dage ikke er ens? Hos Skylog flyver vi højt og hurtigt, og mangler en kontorelev, der kan tage fat i dagligdagen og tør tage chancer med fokus på profit og salg.
Hos Skylog repræsenterer vi bl.a. United Airlines, airBaltic, Hong Kong Air Cargo mfl., og står for al salg af deres cargoplads ombord til danske speditører.
Som kontorelev hos Skylog kommer du primært til at sidde med operationelle opgaver, såsom generering af tilbud, bookinger og diverse ad-hoc opgaver. Du vil være i daglig kontakt med dine kunder og er med til at skabe gode kunderelationer.
Du vil få fuld oplæring af vores Customer & Sales Agent med vores Country Manager på sidelinjen, mens du løbende skal igennem 7 ugers skoleforløb på Roskilde Handelsskole under din 2-årige uddannelse.
Vil du være en del af en rejse, hvor professionel udvikling og højt humør er i fokus i et ungt team, så send en motiveret ansøgning via "Ansøg nu" knappen med vedhæftet CV (billede frabedes). Løn tildeles i overensstemmelse med Funktionæroverenskomsten for Handel, transport og service.
Kontakt: j.lorenzen@ecsgroup.aero / +45 53 57 55 41 for at høre mere om stillingen.
Arbejdsplads: Hammerholmen 39C, 2650 Hvidovre
Arbejdstid: 09:00 - 17:00/16:30
Tiltrædelse: Hurtigst muligt / 01-03-2025
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Sted
Skylog ApS
Hammerholmen 39C
2650 Hvidovre
Datoer
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Tiltrædelse: Hurtigst muligt / 1. marts 2025
Kontakt
Julie Lorenzen
(+45) 53 57 55 41
j.lorenzen@ecsgroup.aero
Find vej
As the world's leading GSSA for the air cargo industry, ECS Group supplies tailor-made solutions using its vast range of highly specialized services for the ultimate customer experience Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.