FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?

Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.

Ansøg nu

Kontorelev til People & Culture

Kan du forestille dig at arbejde i en virksomhed i fortsat vækst, der aktivt arbejder med at sikre liv og værdier og som bidrager til samfundets sikkerhed? Er du på jagt efter en elevplads og er din langsigtede ambition, at arbejde med HR? Så kan du være den nysgerrige og proaktive kontorelev som vores People & Culture afdeling leder efter.

Hvem er vi i People & Culture

People & Culture er et team på fire dedikerede medarbejdere og en engageret leder. Vi løser mange forskelligartede HR opgaver af både administrativ og ikke mindst strategisk karakter. Udover at være forretningens professionelle sparringspartnere, sikrer vi også, at vores medarbejdere har de bedste rammer for deres arbejde - begge dele elementer, der bidrager til DBIs fortsatte vækst.

Som kontorelev hos os, får du engagerede kolleger, der hellere end gerne lærer fra sig og støtter dig undervejs, når du har brug for det. Hertil kommer også stor kontakt til resten af organisationen, hvor tonen er uformel, og hvor der altid er plads til et smil og et godt grin.

Spændende opgaver

Din hverdag bliver stabil, men med mangeartede opgaver. Du oplæres i at løse administrative opgaver og i processer. Samtidig får du rig mulighed for at arbejde med projekter og større opgaver på egen hånd.

Vi forventer, at du er fleksibel og klar til at tage fat, også når ad hoc-opgaverne banker på. Du bliver en vigtig del af vores team.

Din oplæring bliver grundig og du kommer blandt til at arbejde med følgende opgaver:

  • Opdatering og vedligehold af vores HR-system Talent Manager. På sigt bliver du ansvarlig for nogle opgaver fx i forbindelse med tiltrædelser, fratrædelser og løbende personalesager
  • Udarbejdelse af kontrakter til nye danske og internationale medarbejdere
  • Udarbejdelse af ansættelsesdokumentation ved ændringer, fx tillæg
  • Samarbejde med vores eksterne leverandører i forbindelser med internationale ansættelser (Relocation)
  • Fornyelse af arbejds- og opholdstilladelser
  • Indgå i turnus af besvarelse af henvendelser i vores HR-mailboks.
  • Daglige administrative driftsopgaver, fx udarbejdelse af orlovsbreve, opdatering af politikker, retningslinjer m.v.
  • Koordineringsopgaver – fx mødeplanlægning og mødeindkaldelser
  • Opdatering af People & Cultures afsnit på vores intranet
  • Indblik i rekrutteringsprocessen
  • Generel kommunikation til kolleger via mail både på engelsk og dansk

Du er positiv og kan lide at omgås mange mennesker

I People & Culture har vi stor kontakt med mange afdelinger og kolleger i hele huset, derfor må du gerne være udadvendt, imødekommende og kan lide at give en god service. Du er positivt indstillet og nysgerrig på at lære mere, men har forståelse for, at rutineopgaver også er en del af hverdagen.

Derudover forventer vi, at du:

  • Er tilmeldt kontorelevuddannelsen - EUD/EUX.
  • Er en fleksibel holdspiller, der tager ansvar og viser initiativ.
  • Har en analytisk tilgang og sans for detaljen.
  • Er god til at kommunikere på både dansk og engelsk – skriftligt og mundtligt.
  • Tør stille spørgsmål, men også selv finde svar, når det er muligt.
  • Er nysgerrig og har lyst til at lære nyt hver dag.
  • Fungerer godt med Office pakken.
  • Kan fremvise en straffeattest.

Hvad kan du forvente af os?

Hos DBI får du mulighed for at udvikle dig i en multikulturel virksomhed, hvor faglighed og passion går hånd i hånd. Vores arbejdskultur er uformel og engageret, og vi kan ikke lade være med at nørde – lidt mere end de fleste andre steder. Vi tilbyder dig en arbejdsplads i en behagelig og udviklende kultur, hvor vi tager ansvar for morgendagens løsninger og sikrer liv og værdier.

Vil du være en del af vores team?

Hvis du kan se dig selv i ovenstående og ønsker at være en del af et team, der arbejder dedikeret for at hjælpe medarbejdere og virksomhed til at bidrage med at vækste og sikre liv og værdier, så er DBI din fremtidige arbejdsplads.

Aflønning vil være jfr. gældende overenskomst på området. Hertil kommer øvrige personalegoder som fx tand- og sundhedsforsikring.

Send din ansøgning og dit CV via vores hjemmeside senest d. 06. januar 2025. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Kim Hansen, på tlf. +45 20 10 90 39 eller mail: kih@brandogsikring.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning


Sted

DBI - Dansk Brand- og sikringsteknisk Institut
Jernholmen 12
2650 Hvidovre

Datoer

Ansøgningsfrist: 06. januar 2025
Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Kontakt

Kim Hansen
(+45) 20 10 90 39
kih@brandogsikring.dk



Find vej

.

Om DBI

Hos DBI tænker vi forlæns. Det er ikke fordi, vi ligefrem kan spå om fremtiden, men i alt, hvad vi gør, forsøger vi at se ind i den. Brand og sikring handler nemlig om netop dét – at forudse og foregribe – og det er vi verdensmestre i hos DBI. Det er ikke uden grund, at vi i mere end 100 år har været førende på markedet, når det gælder viden og løsninger inden for brand og sikring. Som et af Danmarks få GTS-institutter udfylder vi en vigtig rolle i samfundet som bindeled mellem forskning og erhvervsliv. Vi hjælper ambitiøse virksomheder med brand og sikring, og vi sætter de nye standarder.

Kan du tænke forlæns? Og vil du være en del af et hold på mere end 300 kolleger, der sammen arbejder dedikeret på at udvikle og højne niveauet af brand og sikring i fremtiden? Så er DBI måske din fremtidige arbejdsplads.

DBI har hovedkontor i Hvidovre og kontorer i Århus, Fredericia, Frederikshavn, Norge, Sverige og England.

() På lager
  Gem til senere

 ANNONCE

Elevportalen.dk / Future & Co

Store Kongensgade 81A
DK-1264 København K
CVR: 31584698

Få hjælp til jeres annoncering:

info@elevportalen.dk
Tlf.: 32 500 598

RSS FeedPersondatapolitikHandelsbetingelser

© 2024 IKKE AKTIVERET LICENS — Designed by DAN®