FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?
Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.
Tre elever med speciale i Offentlig Administration og en elev med speciale i Økonomi.
Du står måske på tærsklen til arbejdslivet med en blanding af spænding og et strejf af nervøsitet?
I Egedal Kommune bliver du en del af et varmt og inkluderende elevfællesskab, hvor vi tager hånd om dine første skridt på karrierevejen. Med vores elevnetværk og vores engagerede vejledere, er du aldrig alene. Vores elever har altid formået at støtte hinanden i at lære, udforske og tilegne sig nye kompetencer.
Du vil få rig mulighed for at udforske forskellige fagområder inden for kommunen og dykke ned i de projekter, der fanger din interesse. Vi forstår vigtigheden af en uddannelse, der er skræddersyet til netop dine unikke ønsker og behov. Fordi vi tror på, at personlig tilpasning af kontorelevuddannelsen er nøglen til succes.
Præcist derfor bliver mange kontorelever hos os i årevis efter endt uddannelse.
Tag de første skridt ud i arbejdslivet sammen med os, og byg en karriere, hvor din udvikling og trivsel er i centrum!
Er du over 25 år ved grundforløbets start? Så skal du medsende en realkompetencevurdering. Hvis du er i tvivl, kan du kontakte Niels Brock på telefon 3341 9170 eller mail vejledning@brock.dk.
Du kan finde mere information på vores hjemmeside eller ved at kontakte overordnet elevvejleder Eva Vinther Andersen på eva.vinther.andersen@egekom.dk eller 7259 6410. Vil du vide mere om elevlivet hos os? Michelle fra elevnetværket er klar til at svare på dine spørgsmål. Hende kan du kontakte på 7259 6440.
Når du er klar, send os din ansøgning. Vi vil gerne vide, hvem du er, hvorfor du er interesseret, og hvad der gør dig til den ideelle kandidat – og glem ikke at inkludere dit CV, realkompetencevurderingen, hvis du er over 25 år og andre vigtige dokumenter.
Ansøgningsfristen er den 25. februar 2025, og vi ser frem til at invitere til 1. samtaler den 4. eller 5. marts 2025 og 2. samtaler den 18. eller 19. marts 2025.
Er du klar til at tage skridtet med os? Send din ansøgning nu – vi glæder os til at høre fra dig!
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Sted
Egedal Kommune
Dronning Dagmars Vej 200
3650 Ølstykke
Datoer
Ansøgningsfrist: 25. februar 2025
Tiltrædelse: 1. september 2025
Kontakt
Elevansvarlig, Eva Vinther Andersen
(+45) 72 59 64 10
eva.vinther.andersen@egekom.dk
Michelle fra elevnetværket
(+45) 72 59 64 40
Find vej
Som ansat i Egedal Kommune skal der både være plads til det gode arbejdsliv og det gode privatliv. Det kalder vi ”Den fleksible arbejdsplads”. Med den fleksible arbejdsplads skaber vi de bedst mulige rammer for medarbejdere og ledere. Vi tror nemlig på, at der skal være mulighed for at tilpasse sit arbejdsliv til sin konkrete livssituation. Det gør vi, fordi vi tror på, at medarbejdere som oplever sammenhæng i hverdagen, skaber gode resultater for vores borgere i kommunen. I Egedal findes der ikke én enkelt løsning for fleksibilitet, det afhænger nemlig både af den konkrete stilling og af den konkrete livssituation.