FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?
Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.
Vi har måske Danmarks bedste elevplads. Skal den være din?
Vi søger seks kontorelever, der fra 1. september 2025 har lyst til at prøve kræfter med mange forskellige opgaver, og som vil gøre en forskel for Aabenraa Kommunes mange borgere.
Sammen med vores engagerede medarbejdere skal du understøtte de mange administrative processer i Aabenraa Kommune.
Du bliver en del af et hold, hvor vi sammen skaber værdi for børn, unge, ældre, erhvervsliv og meget andet.
Se videoen med Camila Severin, som blev færdiguddannet i august 2024, og nu arbejder som konsulent i afdelingen Kultur og Fritid. I videoen fortæller hun om, hvad det betyder at være elev i Aabenraa Kommune.
Se den korte version af videoen
Se den fulde version af videoen
Din elevtid varer som udgangspunkt to år og veksler mellem praktik og skole. Der er 13 til 15 ugers skoleophold inklusiv fagprøve og mulighed for studietur til Bruxelles. Undervisningen foregår på IBC. Længden på henholdsvis uddannelse og skoleophold afhænger af din uddannelsesmæssige baggrund.
Du har enten gennemført
Du har måske erhvervserfaring, men det er ikke en betingelse. Dine faglige kvalifikationer er vigtige, men dine personlige kompetencer spiller mindst lige så stor en rolle. Vi vægter især, at du er ansvarlig, initiativrig og selvstændig.
Vi søger seks friske elever, der kan starte den 1. september 2025 på en 2-årig uddannelse.
Du arbejder 37 timer ugentligt, og din løn er ca. 16.200 kr. pr. måned, hvis du er under 25 år. Er du over 25 år, er din løn ca. 24.500 kr. pr. måned. Alle elever over 18 år får oprettet en pensionsordning.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og HK.
Kontakt uddannelsesansvarlig Annette Havmand på telefon nr. 5151 2338 eller kontorelev Jennie Bastin Iversen på telefon nr. 5114 4539.
Du kan finde flere oplysninger om elevuddannelsen på Aabenraa Kommunes hjemmeside.
Send din ansøgning vedlagt eksamensbeviser eller seneste terminskarakterer, CV og øvrige relevante bilag via "Ansøg nu" knappen senest den den 3. marts 2025.
Ansættelsessamtaler foregår mandag den 10. til onsdag den 12. marts (Uge 11).
Vi glæder os til at høre fra dig.
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.
Sted
Aabenraa Kommune
Skelbækvej 2
6200 Aabenraa
Datoer
Ansøgningsfrist: 3. marts 2025
Tiltrædelse: 1. september 2025
Kontakt
Uddannelsesansvarlig, Annette Havmand
(+45) 51 51 23 38
Kontorelev, Jennie Bastin Iversen
(+45) 51 14 45 39
Find vej
Du får et godt sammenhold med de andre elever. Eleverne mødes eksempelvis over frokostbordet, sparrer med hinanden om faglige problemstillinger og deltager i faglige og sociale arrangementer.
Eleverne ses også i fritiden - de tager bl.a. ud at spise, og nogle har sågar udviklet tætte venskaber, der fortsætter efter at de har afsluttet uddannelse.