IT-Universitetet
Vi er Danmarks yngste universitet og beskæftiger os gennem forskning og undervisning med mange forskellige sider af IT. IT-Universitetet arbejder sammen med erhvervslivet og med andre danske og internationale universiteter og forskningsinstitutioner.
Du får i din elevtid et bredt kendskab til arbejdet i tre af ITU’s afdelinger, hvor du bidrager til den administrative understøttelse af organisationen. Ud over den praktiske uddannelse og de teoretiske skoleophold vil der være mulighed for at deltage på en studietur til Bruxelles.
Sagsbehandling og administrativ understøttelse
Vi klæder dig fagligt på til at lykkes som kontorelev og tilbyder et godt socialt arbejdsmiljø. En af vores elever fortæller: ”Det er fedt at prøve kræfter med opgaver forskellige steder på ITU – jeg får et spændende indblik i en organisation under vækst og bliver udfordret fagligt”.
De primære arbejdsopgaver som kontorelev omfatter generel administrativ sagsbehandling og studieadministrative opgaver, som f.eks. optag på uddannelserne og personaleadministration. Derudover løfter du opgaver inden for regnskab og økonomi, og du servicerer danske og udenlandske studerende samt undervisere og forskere. Jobbet foregår ved en computer og indeholder en del kommunikation på mail og telefon.
Serviceorienteret og struktureret
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX, HHX eller anden studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb. Hvis du er i gang med et grundforløb, skal det være afsluttet senest 14. september 2022.
Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlægges din ansøgning.
Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte din lokale uddannelsesinstitution.
Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.
Der indgås en aftale om en 2-årig uddannelsesstilling med en 37 timers arbejdsuge. Vi har flextid, hvilket giver gode muligheder for et godt samspil mellem arbejde og fritid.
Udover den praktiske uddannelse er der 15 ugers skolegang inklusiv den afsluttende fagprøve. Dit nye arbejdssted bliver IT-Universitet i København med adresse på Rued Langgaards Vej 7, 2300 København S.
Stillingen ønskes besat pr. 15. september 2022.
Kontakt og ansøgning
Vi beder dig uploade et CV, dokumentation for fuldført uddannelse og besvare følgende spørgsmål i stedet for en motiveret ansøgning.
Du kan finde mere information ITU på vores hjemmeside, Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn.
Ansøgningsprocedure
Du kan kun søge stillingen igennem vores e-rekrutteringssystem. Søg ved at trykke på knappen "Søg stillingen" nederst i stillingsannoncen.
Ansøgningsfristen er mandag den 18. april 2022 kl. 12:00.
Samtaler forventes afholdt i uge 18 og 19.
Hvis du har bestået grundforløbet, skal du huske at vedhæfte dit grundforløbsbevis til din ansøgning. Hvis du er over 25, skal du huske at vedhæfte en realkompetencevurdering til din ansøgning.
IT-Universitetet ønsker at afspejle et internationalt miljø og ser mangfoldighed som en ressource. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge stillingen uanset personlig baggrund.
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
IT-Universitetet København
Rued Langgaards Vej 7
2300 København
Ansøgningsfrist: 18. april 2022
Tiltrædelse: 15. september 2022
HR-konsulent, Kristine Lefolii Andersen
Klan@itu.dk
"IT-Universitetet i København har som sin mission at levere internationalt førende undervisning og forskning, som gør Danmark usædvanlig dygtig til at skabe værdi med it. Undervisning og forskning i informationsteknologi omfatter al akademisk aktivitet, der vedrører computere." (Besluttet af bestyrelsen d. 2. december 2005).
"Vi skaber og deler viden som er dyb og fører til banebrydende informationsteknologi og tjenester til gavn for menneskeheden." (Besluttet af bestyrelsen d. 14. april 2016).
Og vi dyrker åbenheden, fordi vi tror på, at inddragelse og videndeling er en forudsætning for den frie tanke, demokrati, tolerance og vækst.