FREJA baner vejen! Vil du med på holdet?
Bliv speditørelev hos FREJA og få branchens bedste og dygtigste kolleger samt en hverdag med højt til loftet og masser af ansvar.
Ønsker du dig en kontoruddannelse og samtidig starte din karriere i en international og markedsledende virksomhed?
Vil du indgå i et uddannelsesforløb, hvor du vil udvikle kompetencer indenfor for administrative opgaver og logistik? Vil du være en del af et professionelt fællesskab med gode muligheder for udvikling og mange fremtidige karrieveje? Så er du måske vores nye Trainee i Supply Chain Planning i STARK-Huset i Viby J, Aarhus.
Som vores nye Administrationstrainee kommer du til at opleve, at vi tager din kontoruddannelse alvorligt og sikrer at du bliver klædt på til din fremtidige karriere, med speciale i administration.
Du vil blive en del af et engageret team, hvor du vil beskæftige dig med en bred vifte af administrative opgaver og sikre høj kvalitet.
Det betyder, at du bl.a. vil komme til at:
I STARK forventer vi ikke, at du ved en masse om opgaverne inden du starter som Trainee – det er bl.a. dét, du er her for at lære, og det står vi klar til at hjælpe dig med.
Da vi har flere Trainees i STARK-Huset, bliver du en del af et Trainee community som både fagligt og socialt støtter hinanden igennem hele uddannelsen.
I STARK har vi plads til enhver form for talent, og hos os er der karriereveje for alle. Som vores nye Trainee har vi dog en forventning om, at du først og fremmest sætter en ære i at yde høj service, når kolleger har brug for assistance. Du skal kunne trives med, at din arbejdsdag finder sted bag skrivebordet med skærmen foran dig. Derudover lægger vi vægt på, at du er klar til at lære og dygtiggøre dig indenfor Supply Chain Planning, og at du er klar til at tage ansvar for din egen udvikling og læring. Du har øje for detaljen og sætter en ære i at sikre høj kvalitet i dit arbejde.
Du vil blive en del af at sikre, at vi efterlever vores værdier. Det betyder, at vi udviser ordentlighed, passion og stolthed overfor vores kunder, samarbejdspartnere, leverandører og kollegaer i det daglige arbejde.
For at trives i denne rolle er det vigtigt, at du tager ansvar for dine opgaver og lægger vægt på det gode samarbejde. Du er stabil og er ansvarsbevidst og møder på arbejde med god energi, hvor du trives i at imødekomme forskellige kunder.
Som Administrationstrainee i STARK-Huset, vil din uddannelse som udgangspunkt vare 2 år. Du vil blive tilknyttet Aarhus Business College, hvor du vil være på skoleophold flere uger i løbet af din uddannelse. Du skal opfylde kravene til Kontoruddannelsen via gennemført EUX, EUD, HG, HHX eller anden gymnasialuddannelse.
Så send os en kort beskrivelse af, hvorfor du skal være Administrationstrainee i STARK samt dit CV og uddannelsesbevis/seneste adgangsgivende karakterer ved at benytte 'Ansøg nu' knappen senest d. 3. januar 2025.
Har du spørgsmål til Traineeforløbet, eller er du nysgerrig på at vide mere om STARK som din kommende arbejdsplads, er du velkommen til at kontakte Teamleder Johnny Møller på telefon +45 41 79 27 47.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Sted
STARK
Skanderborgvej 277
8260 Viby J
Datoer
Ansøgningsfrist: 3. januar 2025
Tiltrædelse: Efter aftale
Kontakt
Teamleder, Johnny Møller
(+45) 41 79 27 47
STARK vil være kundernes foretrukne samarbejdspartner. Vi er en virksomhed i konstant udvikling, hvor et godt arbejdsmiljø med medarbejderengagement og –udvikling vægtes højt. I STARK Danmark er vi ca. 2700 medarbejdere og mere end 80 forretninger. Vi servicerer primært håndværkere, men også virksomheder og private kunder. Vi er en del af STARK Group, der er Nordeuropas største forhandler og distributør af byggematerialer. STARK Group beskæftiger op mod 20.000 medarbejdere og har mere end 1000 forretninger.