Er du klar til en hverdag med fællesskab, faglig udvikling og forskelligartede opgaver?
Som administrativ elev i Horsens Kommune bliver du en uundværlig del af vores administrative team. Du kommer til at spille en vigtig rolle i at få tandhjulene til at dreje og organisationen til at køre.
Du får en spændende og lærerig hverdag på Rådhuset i Horsens, hvor du over to år arbejder i 2-3 forskellige afdelinger. Her opbygger du praktisk erfaring og får indsigt i administrative opgaver i det offentlige. Samtidig bliver du en del af et stærkt fællesskab med andre elever og engagerede kolleger, der støtter din udvikling – både fagligt og socialt.
I løbet af de to år vil du arbejde i 2-3 forskellige afdelinger, hvor du får viden og erfaring med:
Vi søger en elev, der er nysgerrig, ansvarsbevidst og struktureret, og som har mod på at arbejde med nye opgaver. Du får mulighed for både at arbejde selvstændigt og i teams – og uanset hvad, er der altid en hjælpende hånd fra dine kolleger, hvis du har brug for det.
Vores elever har forskellige baggrunde og uddannelser, og vi tror på, at mangfoldighed gør os stærkere. Er du i tvivl om, om du kan blive administrativ elev hos os? Se kravene herunder:
Er det svært at gennemskue adgangskravene? Så kan du kontakte din lokale erhvervsskole, som kan hjælpe dig.
I Horsens Kommune ser vi mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold og handicap.
Ansøgningsfrist er den 30. marts 2025, samtaler afholdes i uge 15, og stillingen er med opstart 1. september 2025
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe eller skrive til løn- og personalekonsulent Rikke Mølgaard på tlf. 21 24 84 05 eller på mail: perim@horsens.dk
Vi sætter pris på en ansøgning, hvor vi kan få indblik i, hvorfor du har lyst til at være elev hos os, samt hvordan dine kompetencer og erfaringer kan bidrage hos os.
”Det er vildt fedt, at vi får lov til at prøve kræfter med det, vi selv viser interesse for, og at vi får afprøvet flere forskellige afdelinger under vores uddannelse”
”Vi har rigtig gode kollegaer, der altid finder tid til at hjælpe, når der er behov for det”
”Vi har et rigtig godt sammenhold eleverne imellem. Vi får tid til at lære hinanden at kende, vi støtter hinanden og taler om, hvad der rører sig i vores forskellige afdelinger”
”Vi får relevante opgaver, bliver givet ansvar og får mulighed for at udvikle os. Det er fedt at opleve, at man bliver mere og mere selvstændig og bliver set som en del af holdet – både fagligt og personligt”
”Vi bliver klædt godt på til nye opgaver, inden vi bliver kastet ud i dem”
Venligst henvis til elevportalen.dk ved ansøgning
Sted
Horsens Kommune
Chr M Østergaards Vej 4
8700 Horsens
Datoer
Ansøgningsfrist: 30. marts 2025
Tiltrædelse: 1. september 2025
Kontakt
Rikke Mølgaard
(+45) 21 24 84 05
perim@horsens.dk
Find vej
Med sine 96.500 indbyggere er Horsens Kommune et fantastisk sted med masser af liv. Her er kultur, oplevelser og en enestående natur. Og så er vi en masse søde horsensianere, der holder sammen, passer på hinanden og får tingene til at ske.